E restrizioni di a Cina nantu à a grafite sò viste cum'è un incuragimentu di a cuuperazione trà i cuncurrenti di a catena di furnimentu.

Mentre i pruduttori di batterie per veiculi elettrici sudcoreani si preparanu per e restrizioni à l'esportazioni di grafite da a Cina chì entreranu in vigore u mese prossimu, l'analisti dicenu chì Washington, Seoul è Tokyo devenu accelerà i prugrammi pilotu destinati à rende e catene di furnimentu più resilienti.
Daniel Ikenson, direttore di u cummerciu, di l'investimentu è di l'innuvazione à l'Asia Public Policy Institute, hà dettu à VOA ch'ellu crede chì i Stati Uniti, a Corea di u Sud è u Giappone anu aspettatu troppu longu per creà u sistema d'alerta precoce di a catena di furnimentu (EWS) prupostu.
Ikenson hà dettu chì l'implementazione di l'EWS "duverebbe esse stata accelerata assai prima chì i Stati Uniti cuminciassinu à cunsiderà restrizioni à l'esportazione di semiconduttori è altri prudutti high-tech in Cina".
U 20 d'ottobre, u Ministeru di u Cummerciu di a Cina hà annunziatu l'ultime restrizioni di Pechino à l'esportazione di materie prime chjave per e batterie di i veiculi elettrici, trè ghjorni dopu chì Washington hà annunziatu restrizioni à a vendita di semiconduttori di alta gamma in Cina, cumpresi chip d'intelligenza artificiale avanzati di u fabricatore di chip americanu Nvidia.
U Dipartimentu di u Cummerciu hà dettu chì e vendite sò state bluccate perchè a Cina puderia aduprà i chips per avanzà i so sviluppi militari.
Prima, a Cina, da u 1u d'aostu, hà limitatu l'esportazione di galliu è germaniu, chì sò aduprati per a pruduzzione di semiconduttori.
«Queste nuove restrizioni sò chjaramente cuncipite da a Cina per dimustrà chì puderanu rallentà u prugressu di i Stati Uniti in quantu à i veiculi elettrici puliti», hà dettu Troy Stangarone, direttore senior di l'Istitutu di Ricerca Ecunomica Coreana.
Washington, Seoul è Tokyo anu accunsentutu à u summit di Camp David in Aostu chì lanceranu un prughjettu pilotu EWS per identificà a dipendenza eccessiva da un paese in prughjetti critichi, cumpresi minerali è batterie critichi, è sparte l'infurmazioni per minimizà l'interruzioni di a catena di furnimentu.
I trè paesi anu ancu accunsentutu à creà "meccanismi cumplementari" attraversu u Quadru di Prosperità Ecunomica Indo-Pacificu (IPEF) per migliurà a resilienza di a catena di furnimentu.
L'amministrazione Biden hà lanciatu IPEF in maghju 2022. U quadru di cuuperazione hè vistu cum'è un tentativu da 14 paesi membri, cumpresi i Stati Uniti, a Corea di u Sud è u Giappone, per cuntrastà l'influenza ecunomica di a Cina in a regione.
In quantu à i cuntrolli di l'esportazioni, u portavoce di l'ambasciata cinese Liu Pengyu hà dettu chì u guvernu cinese regula generalmente i cuntrolli di l'esportazioni in cunfurmità cù a lege è ùn hà micca cum'è scopu alcun paese o regione specifica o alcun incidente specificu.
Hà ancu dettu chì a Cina hè sempre impegnata à assicurà a sicurezza è a stabilità di e catene industriali è di furnimentu mundiali è furnirà licenze d'esportazione chì rispettanu e regulazioni pertinenti.
Hà aghjustatu chì "a Cina hè un custruttore, cocreatore è mantenitore di catene industriali è di furnimentu mundiali stabili è senza interruzioni" è hè "disposta à travaglià cù i partenarii mundiali per aderisce à un veru multilateralismu è mantene a stabilità di e catene industriali è di furnimentu mundiali".
I pruduttori di batterie per veiculi elettrici sudcoreani si sò sforzati di accumulà a più grafite pussibule dapoi chì Pechino hà annunziatu restrizioni nantu à a grafite. Si prevede chì l'approvvigionamenti mundiali diminuinu postu chì Pechino esige chì l'esportatori cinesi ottenganu licenze à partesi da dicembre.
A Corea di u Sud dipende assai da a Cina per a pruduzzione di grafite aduprata in l'anodi di batterie di veiculi elettrici (a parte caricata negativamente di a batteria). Da ghjennaghju à settembre di questu annu, più di u 90% di l'impurtazioni di grafite di a Corea di u Sud sò ghjunte da a Cina.
Han Koo Yeo, chì hè statu ministru di u cummerciu di a Corea di u Sud da u 2021 à u 2022 è hè statu unu di i primi participanti à u sviluppu di l'IPEF, hà dettu chì l'ultime restrizioni à l'esportazione di Pechino seranu una "grande sveglia" per paesi cum'è a Corea di u Sud, u Giappone è a Cina. I Stati Uniti è un picculu numeru di paesi dipendenu da a grafite da a Cina.
Intantu, Yang hà dettu à VOA Korean chì u limitu hè un "esempiu perfettu" di perchè u prugramma pilotu duveria esse acceleratu.
«A cosa principale hè cumu affruntà stu mumentu di crisa». Ancu s'ellu ùn hè ancu diventatu un grande caosu, «u mercatu hè assai nervosu, l'imprese sò ancu preoccupate, è l'incertezza hè abbastanza grande», hà dettu Yang, avà ricercatore senior di u Peterson Institute for International Economics.
Hà dettu chì a Corea di u Sud, u Giappone è i Stati Uniti devenu identificà e vulnerabilità in e so rete di catena di furnimentu è prumove a cuuperazione di u guvernu privatu necessaria per sustene a struttura trilaterale chì i trè paesi creeranu.
Yang hà aghjustatu chì in u quadru di stu prugramma, Washington, Seoul è Tokyo devenu scambià infurmazioni, circà fonti alternative per diversificà si da a dipendenza da un paese, è accelerà u sviluppu di nuove tecnulugie alternative.
Hà dettu chì i 11 paesi IPEF rimanenti devenu fà listessu è cooperà in u quadru di l'IPEF.
Una volta chì un quadru di resilienza di a catena di furnimentu hè in piazza, hà dettu, "hè impurtante mette in azzione".
U Dipartimentu di Statu di i Stati Uniti hà annunziatu mercuri a creazione di a Rete d'Investimentu in Minerali Trasfurmazionali è Sicurezza Energetica Critica, una nova cullaburazione publicu-privata cù u Centru di Strategia di Minerali Critici di l'Uffiziu di l'Uffiziu di a Valuta per prumove investimenti in catene di furnimentu di minerali critichi.
SAFE hè un'urganizazione senza partisani chì difende suluzioni energetiche sicure, sustenibili è sustenibili.
Mercuri, l'amministrazione Biden hà ancu dumandatu una settima seria di discussioni IPEF chì si terrà in San Francisco da u 5 à u 12 di nuvembre prima di u summit di Cooperazione Ecunomica Asia-Pacificu di u 14 di nuvembre, secondu l'Uffiziu di u Rappresentante Cummerciale di i Stati Uniti.
«A cumpunente di a catena di furnimentu di u sistema ecunomicu Indo-Pacificu hè in gran parte cumpleta è i so termini devenu esse capiti più largamente dopu à u summit APEC in San Francisco», hà dettu Ikenson di l'Asia Society in Camp David.
Ikenson hà aghjustatu: "A Cina farà tuttu ciò chì pò per riduce u costu di i cuntrolli di l'esportazione da parte di i Stati Uniti è di i so alliati. Ma Pechino sà chì à longu andà, Washington, Seoul, Tokyo è Bruxelles radduppieranu l'investimenti in a pruduzzione è a raffinazione mundiale à monte. Sè applicate troppu pressione, distruggerà i so affari".
Gene Berdichevsky, cofundatore è CEO di Sila Nanotechnologies, basata in Alameda, California, hà dettu chì e restrizioni cinesi nantu à l'esportazioni di grafite puderanu accelerà u sviluppu è l'usu di u siliciu per rimpiazzà a grafite cum'è ingrediente chjave in a fabricazione di anodi di batterie. In Moses Lake, Washington.
"L'azione di a Cina mette in risaltu a fragilità di l'attuale catena di furnimentu è a necessità di alternative", hà dettu Berdichevsky à u currispundente coreanu di VOA. signali di u mercatu è sustegnu puliticu supplementu.
Berdichevsky hà aghjustatu chì i pruduttori d'automobili si stanu muvendu rapidamente versu u siliciu in e so catene di furnimentu di batterie di veiculi elettrici, in parte per via di l'alte prestazioni di l'anodi di siliciu. L'anodi di siliciu si caricanu più velocemente.
Stangarone di l'Istitutu di Ricerca Ecunomica Coreana hà dettu: "A Cina hà bisognu di mantene a fiducia di u mercatu per impedisce à l'imprese di circà forniture alternative. Altrimenti, incuraghjerà i fornitori cinesi à parte più rapidamente".


Data di publicazione: 28 d'aostu 2024