Bagnabilità di a grafite in fiocchi è i so limiti d'applicazione

A tensione superficiale di a grafite in fiocchi hè chjuca, ùn ci hè micca difetti in una grande zona, è ci hè circa 0,45% di cumposti organici volatili nantu à a superficia di a grafite in fiocchi, chì deterioranu tutti a bagnabilità di a grafite in fiocchi. A forte idrofobicità nantu à a superficia di a grafite in fiocchi aggrava a fluidità di u colabile, è a grafite in fiocchi tende à aggregà si piuttostu chè à disperse si uniformemente in u refrattariu, dunque hè difficiule di preparà un refrattariu amorfu uniforme è densu. A seguente piccula seria d'analisi di a grafite Furuite di a bagnabilità è di i limiti d'applicazione di a grafite in fiocchi:

Grafite in fiocchi

A microstruttura è e proprietà di a grafite in fiocchi dopu a sinterizzazione à alta temperatura sò largamente determinate da a bagnabilità di u liquidu di silicatu à alta temperatura à a grafite in fiocchi. Quandu si bagna, a fase liquida di silicatu sottu l'azione di a forza capillare, in u spaziu di e particelle, per l'adesione trà di elle per ligà e particelle di grafite in fiocchi, in a furmazione di un stratu di film intornu à a grafite in fiocchi, dopu u raffreddamentu per furmà un continuum, è a furmazione di una interfaccia d'alta adesione cù a grafite in fiocchi. Se i dui ùn sò micca bagnati, e particelle di grafite in fiocchi formanu aggregati, è a fase liquida di silicatu hè cunfinata in u spaziu di e particelle è forma un corpu isolatu, chì hè difficiule di furmà un cumplessu densu sottu alta temperatura.

Dunque, a grafite Furuite hà cunclusu chì a bagnabilità di a grafite in fiocchi deve esse migliurata per preparà eccellenti refrattari di carbone.

 


Data di publicazione: 30 di marzu di u 2022