Cumu verificà l'impurità di grafite in fiocchi?

A grafite in fiocchi cuntene certe impurità, tandu u cuntenutu di carbone di a grafite in fiocchi è l'impurità sò cumu misurallu, l'analisi di tracce d'impurità in a grafite in fiocchi, di solitu u campione hè pre-cennere o digestione umida per rimuovere u carbone, a cenere hè dissolta cù l'acidu, è dopu si determina u cuntenutu d'impurità in a suluzione. Oghje vi diceremu cumu si determina l'impurità di a grafite in fiocchi:
U metudu di determinazione di l'impurità di grafite in fiocchi hè u metudu di cenere, chì hà alcuni vantaghji è alcune difficultà.

1. i vantaghji di u metudu di a cennera.
U metudu di cenere ùn hà micca bisognu di utilizà l'acidu puru per dissolve a cenere, per evità u risicu d'introduce elementi da misurà, dunque hè adupratu di più.

2. a difficultà di u metudu di a cennera.
Hè ancu difficiule di rilevà u cuntenutu di cenere di a grafite in fiocchi, perchè l'arricchimentu di a cenere richiede una combustione à alta temperatura, è à alta temperatura a cenere si appiccica à a barca di campionamentu è hè difficiule da separà, ciò chì porta à l'incapacità di determinà accuratamente a cumpusizione è u cuntenutu di l'impurità. I metudi esistenti sfruttanu u fattu chì u crogiolu di platinu ùn reagisce micca cù l'acidu, è utilizanu u crogiolu di platinu per brusgià a grafite in fiocchi per arricchisce a cenere, è poi riscaldanu direttamente u campione cù l'acidu in u crogiolu per dissolve u campione, è poi determinanu i cumpunenti in a suluzione per calculà u cuntenutu di impurità in a grafite in fiocchi. Tuttavia, questu metudu hà certi vincoli, perchè a grafite in fiocchi cuntene una grande quantità di carbone, chì pò rende u crogiolu di platinu fragile è fragile à alta temperatura, causendu facilmente a rottura di u crogiolu di platinu. U costu di rilevazione hè assai altu, è hè difficiule d'esse largamente adupratu. Siccomu l'impurità di a grafite in fiocchi ùn ponu esse rilevate da u metudu cunvinziunale, hè necessariu migliurà u metudu di rilevazione.


Data di publicazione: 06 d'aostu 2021