Perchè a carta di grafite conduce l'elettricità?
Siccomu a grafite cuntene cariche chì si movenu liberamente, e cariche si movenu liberamente dopu l'elettrificazione per furmà currente, dunque pò cunduce l'elettricità. A vera ragione per a quale a grafite cunduce l'elettricità hè chì 6 atomi di carboniu spartenu 6 elettroni per furmà un grande ligame ∏66 cù 6 elettroni è 6 centri. In l'anellu di carboniu di u listessu stratu di grafite, tutti l'anelli à 6 membri formanu un sistema cunjugatu ∏-∏. In altre parole, in l'anellu di carboniu di u listessu stratu di grafite, tutti l'atomi di carboniu formanu un enorme ligame grande ∏, è tutti l'elettroni in questu grande ligame ∏ ponu scorrere liberamente in u stratu, chì hè a ragione per a quale a carta di grafite pò cunduce l'elettricità.
A grafite hè una struttura lamellare, è ci sò elettroni liberi chì ùn sò micca ligati trà i strati. Dopu l'elettrificazione, ponu spustassi direzionalmente. Praticamente tutte e sustanze cunducenu l'elettricità, hè solu una questione di resistività. A struttura di a grafite determina ch'ella hà a più chjuca resistività trà l'elementi di carbone.
Principiu conduttivu di a carta di grafite:
U carbone hè un atomu tetravalente. Da una parte, cum'è l'atomi di metallu, l'elettroni più esterni si perdenu facilmente. U carbone hà menu elettroni più esterni. Hè assai simile à i metalli, dunque hà una certa conducibilità elettrica. , L'elettroni liberi è i buchi currispondenti saranu generati. Assuciati à l'elettroni esterni chì u carbone pò perde facilmente, sottu l'azione di a differenza di putenziale, ci serà muvimentu è riempirà i buchi. Creà un flussu d'elettroni. Questu hè u principiu di i semiconduttori.
Data di publicazione: 14 di marzu di u 2022