L'impurtanza di i ricarburatori hà attiratu più attenzione. Per via di e so proprietà particulari, i ricarburatori sò più largamente usati in l'industria siderurgica. Tuttavia, cù l'applicazione à longu andà è i cambiamenti di prucessu, u ricarburatore mette ancu in risaltu parechji prublemi in parechji aspetti. Parechje sperienze anu purtatu a ghjente à cunclude chì una quantità adatta di ricarburatore hè un fattore impurtante per migliurà l'efficienza di u travagliu. Per esempiu, aghjunghje un carburatore à u ferru fusu pò eliminà l'impurità cuntenute in u ferru fusu, ma una volta adupratu, si verificarà a cristallizazione. Oghje, l'editore di Fu Ruite Graphite parlerà di l'impurtanza di utilizà a quantità ghjusta di ricarburatore:
1. I vantaghji di l'usu adattatu di i ricarburatori.
U scopu di l'aghjunghje di ricarburatori in u prucessu di fusione hè di aumentà u cuntenutu di carbone, chì pò aumentà megliu l'espansione di a grafitizazione, riducendu cusì l'apparizione di cavità di ritirata è porosità in i getti. Benintesa, hà ancu un impattu impurtante nantu à a velocità di recuperu di u magnesiu. Inoltre, l'usu di un ricarburatore aumenta u cuntenutu di carbone di u ferru fusu, chì pò migliurà a fluidità di u ferru duttile è hè favurevule à l'alimentazione.
Siconda, i svantaghji di l'usu eccessivu di ricarburatori.
Sè a quantità di ricarburatore hè troppu alta, u fenomenu si verificarà: e palle di grafite saranu affettate. Inoltre, in u prucessu di pruduzzione di getti à pareti spesse, a cumpusizione eutettica supererà u cumpunente eutetticu, risultendu in una grafite in fiore, chì hè ancu critica per a qualità di i getti. Una grande prova.
Quì sopra hè l'impurtanza di utilizà a quantità ghjusta di ricarburatore. Furuit Graphite hè stata impegnata in a pruduzzione è a trasfurmazione di ricarburatori per parechji anni, è hà accumulatu una ricca sperienza di pruduzzione, chì pò furnisce à i clienti prudutti di ricarburatore di alta qualità. Se i clienti anu sta dumanda, ponu vene à a fabbrica per scambià cunsiglii. Benvenuti à visità ci.
Data di publicazione: 30 di maghju 2022