Robert Brinker, Regina di u Scandalu, 2007, grafite nantu à carta, Mylar, 50 × 76 pollici. Cullizzioni di a Galleria Albright-Knox.

Robert Brinker, Regina di u Scandalu, 2007, grafite nantu à carta, Mylar, 50 × 76 pollici. Cullizzioni di a Galleria Albright-Knox.
I ritagli di Robert Brinker parenu esse stati ispirati da l'arte pupulare tradiziunale di u tagliu di e bandiere. L'imagine parenu esse create da i dettagli sensuali di i cartoni animati Disney - creature divertenti è carine, belle principesse, belli principi è streghe cattive. Aghju una cunfessione da fà quì: da zitellu, eru ipnotizatu quandu aghju vistu per a prima volta u filmu A Bella Addurmintata è aghju avutu à esse trascinatu fora di u cinema dopu chì a mo zia Tia l'avia vistu duie volte di fila; Vogliu esse avvoltu in u mantellu fluente di u Principe Azzurro è alzatu in aria da u cantu di l'acelli è di e farfalle. Mi piace ancu a strega malvagia scintillante. Cum'è parechji zitelli prima è dopu à mè, eru impregnatu di u linguaghju visuale di Disney è dunque eru capace di leghje l'opere di Robert Brink à memoria.
Scandal hè stata a prima opera di Brinker chì m'hà parlatu; m'hà "insegnatu" chì duie bocche sò megliu cà una. In Dirty Play, i peni appariscenu dappertuttu, esigendu a nostra attenzione. A piccula caviglia di Pinocchio ùn hè micca solu parte di una cumpusizione "astratta"; Eccu Biancaneve chì participa à un'orgia tutale sottu à una gonna à fungu. A coda di Donald Duck hè fermamente in aria mentre Mickey Mouse indica esattamente induve vole chì u lecchi.
E tecniche artistiche chì Brink usa sò altrettantu emotive quant'è u so cuntenutu. E so linee nere spesse sò cumposte da tratti di grafite ripetuti chì si uniscenu in linee solide, brillanti è uniformi, poi stratificate cù un stratu supplementu di decoupage è mylar riflettente. Dì chì u so travagliu richiede assai travagliu seria un eufemismu. Una volta chì e linee sò custruite cù cura, Brinke e taglia per rivelà linee "sportive" in crema è argentu nantu à strati separati, ciò chì aiuta à dà vita à a struttura di u tagliu. L'elementi basi di queste splusioni visuali, chì spessu includenu ciuffi d'erba, fiori in fiore è funghi assortiti, mantenenu tutta l'azione in un ambiente simile à Disney - un locu induve pudete immergervi in modu sicuru in u divertimentu orgasmicu più selvaticu, induve pudete sempre vultà per di più. Pò sembrà assai, ma in qualchì modu, in u spiritu di Robert Brinker, tocca a nota ghjusta.
© Copyright 2024 New Art Publications, Inc. Utilizemu cookies di terze parti per persunalizà a vostra sperienza è e prumuzioni chì vede. Visitendu u nostru situ web o transazzionendu cun noi, accettate questu. Per sapenne di più, cumpresi i cookies di terze parti chì piazzemu è cumu gestisceli, per piacè rivede a nostra Politica di privacy è l'Accordu d'utilizatore.


Data di publicazione: 28 d'aostu 2024