Relazione trà a grafite in fiocchi è u grafene

U grafene hè un cristallu bidimensionale fattu d'atomi di carbone di solu un atomu di spessore, strappatu da un materiale di grafite in scaglie. U grafene hà una vasta gamma d'applicazioni per via di e so eccellenti proprietà in ottica, elettricità è meccanica. Ci hè dunque una relazione trà a grafite in scaglie è u grafene? A seguente piccula seria d'analisi di a relazione trà a grafite in scaglie è u grafene:

Grafite in fiocchi

1. U metudu d'estrazione per a pruduzzione in massa di grafene ùn hè micca ottenutu principalmente da a grafite in fiocchi, ma da gasi chì cuntenenu carbone cum'è u metanu è l'acetilene. Malgradu u nome, a pruduzzione di grafene ùn vene micca principalmente da a grafite in fiocchi. Hè fattu da gasi chì cuntenenu carbone cum'è u metanu è l'acetilene, è ancu avà ci sò modi per estrae u grafene da e piante in crescita, è avà ci sò modi per estrae u grafene da l'arburi di tè.

2. A grafite in fiocchi cuntene milioni di grafene. U grafene esiste veramente in natura, se a relazione trà u grafene è a grafite in fiocchi, allora u grafene stratu per stratu hè grafite in fiocchi, u grafene hè una struttura monostrato assai chjuca. Si dice chì un millimetru di grafite in fiocchi cuntene circa trè milioni di strati di grafene, è a finezza di u grafene pò esse vista, per aduprà un esempiu graficu, quandu scrivemu parolle nantu à carta cù una matita, ci sò parechji o decine di migliaia di strati di grafene.

U metudu di preparazione di u grafene da a grafite in fiocchi hè simplice, cù menu difetti è cuntenutu d'ossigenu, altu rendimentu di grafene, dimensione muderata è bassu costu, chì hè adattatu per a pruduzzione industriale à grande scala.


Data di publicazione: 16 di marzu di u 2022