A grafite in fiocchi hè largamente aduprata in l'industria, ciò chì deriva da e so caratteristiche di alta qualità. Oghje, Furuite Graphite Xiaobian vi spiegherà e ragioni di e caratteristiche di alta qualità di a grafite in fiocchi da l'aspetti di l'elementi di cumpusizione di a famiglia è di i cristalli mischiati:
Prima, e caratteristiche di alta qualità di l'elementi di carbone chì custituiscenugrafite in scaglie.
1. E proprietà chimiche di u carbone elementale sò relativamente stabili à temperatura ambiente, è hè insolubile in acqua, acidu diluitu, alcali diluiti è solventi organici;
2, reagisce cù l'ossigenu à diverse alte temperature per generà diossidu di carbonu o monossidu di carbonu; In l'alogenu, solu u fluoru pò reagisce direttamente cù u carbonu elementale;
3. Sottu riscaldamentu, u carbone elementale hè facilmente ossidatu da l'acidu;
4. À alta temperatura, u carbone pò ancu reagisce cù parechji metalli per generà carburi metallichi;
5. Carboniuhè riducibile è pò esse adupratu per funde metalli à alta temperatura.
Siconda, e caratteristiche di cristalli mischiati cumposti di grafite in fiocchi.
1. In u cristallu di grafite, l'atomi di carboniu in u listessu stratu s'ibridanu cù sp2 per furmà ligami covalenti, è ogni atomu di carboniu hè cunnessu cù trè altri atomi da trè ligami covalenti. Sei atomi di carboniu formanu un anellu esagonale nantu à u listessu pianu, stendendu si in una struttura stratificata, induve a lunghezza di u ligame di u ligame CC hè tutta 142pm, chì appartene à a gamma di lunghezza di u ligame di u cristallu atomicu, dunque per u listessu stratu, hè un cristallu atomicu.
2. I strati di cristalli di grafite sò separati da 340pm, chì hè una grande distanza, è sò cumminati da a forza di van der Waals, vale à dì, i strati appartenenu à cristalli moleculari. Tuttavia, per via di u forte ligame trà l'atomi di carboniu in u listessu stratu pianu, hè estremamente difficiule di distrughjelu, dunque u puntu di fusione digrafitehè ancu altu è e so proprietà chimiche sò stabili.
Data di publicazione: 20 d'aprile di u 2023