A carta di grafite hè un pruduttu ultra-finu fattu di fogli di grafite

A carta di grafite hè fatta di grafite à fiocchi d'altu carbone per trattamentu chimicu, espansione è laminazione à alta temperatura. U so aspettu hè lisciu, senza bolle evidenti, crepe, pieghe, graffi, impurità è altri difetti. Hè u materiale di basa per a fabricazione di varie guarnizioni di grafite. Hè largamente aduprata per a sigillatura dinamica è statica di macchine, tubi, pompe è valvole in l'industria elettrica, petrolifera, chimica, strumentale, di macchine, di diamanti è altre industrie. Hè un novu materiale di sigillatura ideale per rimpiazzà e guarnizioni tradiziunali cum'è a gomma, u fluoroplasticu, l'amianto, ecc. Quì sottu hè l'introduzione di a carta di grafite per maglieria chjuca Furuite in grafite, un pruduttu ultra-sottile fattu di piastre di grafite:

https://www.frtgraphite.com/graphite-paper-product/
In generale, a principale differenza trà a carta di grafite è a piastra di grafite hè u spessore di i prudutti di grafite. In generale, i prudutti furmati da a trasfurmazione fina di a carta di grafite sò fini è magri. U campu d'applicazione hè principalmente utilizatu in alcune industrie elettroniche di precisione, principalmente in u campu conduttivu. A piastra di grafite hè a forma di a piastra di grafite furmata da a trasfurmazione grossolana, principalmente utilizata in a fusione industriale è altre industrie, dunque e so materie prime sò basicamente listesse, ma a tecnulugia di trasfurmazione è l'usu sò diffirenti.
A specificazione di a carta di grafite dipende principalmente da u so spessore. A carta di grafite cù diverse specificazioni è spessori hè aduprata per diversi scopi. In generale, ci sò 0,05 mm ~ 3 mm è altre specificazioni. A carta cù un spessore inferiore à 0,1 mm pò esse chjamata carta di grafite ultra-fina. A carta di grafite prodotta da Furuite graphite pò esse aduprata principalmente in computer notebook, schermi piatti, fotocamere digitali, telefoni cellulari è apparecchiature di assistenza persunale.


Data di publicazione: 19 d'ottobre di u 2022